Rankka viikonloppu takana. On niin paljon asiaa, etten tiedä mistä kertoisin.
Ensiksikin: lauantaina satoi lunta! Kaikki mun pihalelut oli menneet lumen alle piiloon, ja ulkona oli märkää ja kylmää. Varpaita paleli.
No, illalla olimme iskän kanssa kahdestaan kotona ja Miksu tuli kylään. Mä esittelin sille mun kaikki autot, sekin kun ajaa välillä kuorma-autolla ja välillä ties millä.
Sunnuntaiaamuna oli vielä kylmempi, mutta ei ollut enää märkää. Ulkona olikin mukavaa! Iskä vaihtoi äidin autoon talvirenkaat, minä vähän autoin.  239770.jpg

Renkaiden vaihdon jälkeen kaivoimme kaivinkoneella, iskä opetti minua ajamaan sillä. Se oli ihan helppoa!
239773.jpg

Sitten kun äiti lähti koirakouluun, minä lähdin iskän ja Miksun (ja oli siellä muitakin) kanssa veneilemään. Veneessä vaan tuli uni kun se hurruttaa ja keikuttaa niin tasaseen... ne muut oli paistaneet saaressa makkaraa, ja onneksi minulle oli säästetty yksi, sillä kun heräsin, mulla oli ihan kauhea nälkä!

Illemmalla menimme vielä syömään äidin työpaikalle Huviretkeen:
239776.jpg

Illalla kun annoin kissalle ruokaa, mun piti näyttää äidille miten pelastusliivit kuuluu laittaa päälle veneillessä. Onkohan äidillä omia liivejä, jotta se voisi joskus lähteä meidän mukaan?
239780.jpg