Me ollaan tässä muutaman kerran käyty leikkipuistoissa, ja tänään aamulla kun äiti kysyi, haluanko huvipuistoon, luulin että se on sama asia. No tokihan mä halusin, mutta yllätys olikin iloinen kun se tarkoittikin tivolia! Tähän meidän lähelle on avattu sellainen Nokka-Kiven puisto, mikä on vallan sopiva meille pienemmillekin lapsille. Vain muutamaan laitteeseen olin liian pieni, ne tädit ja sedät mittasivat lapsia sellaisilla mittakepeillä.

MInä sain ajaa autolla ihan yksin, se oli kyllä vielä vaikeampaa kuin polkupyörällä ajo. Autossa piti yhtä aikaa painaa kaasua ja ohjata että pysyi tiellä. Minä ajoin yhden kierroksen ja sitten lopetin, vähän juksasin äitiä ja iskää kun sanoin että mun autosta loppui bensa. Sitten kävin lentokoneessa, tähtimaailmanpyörässä ja iskän kanssa maailmanpyörässä sekä pilvenpyörässä. Äiti ei taaskaan uskaltatunut mihinkään! Kaikkein kivoin laite oli kuitenkin tämä liukumäki, se oli pisin liukumäki mistä ikinä olen laskenut.
732194.jpg

Iskäkin laski siitä!
732198.jpg