Äitienpäiväaamuna minä menin herättämään äitiä tosi aikaisin. Se kuitenkin halusi vielä nukkua koska oli tullut vasta myöhään töistä ja tietysti töiden jälkeen vielä kukkunut tietokoneella. Mutta sitten mä menin herättämään sen myöhemmin uudelleen ja annoin sille mun itse tekemän rannekorun ja tällaisen kortin. Mä olin pyytänyt päiväkodin aikuista kirjoittamaan korttiin näin:

Äiti on just tollanen. Äitin kanssaon kiva tehdä kaikkea mitä sen kanssa vaan tehdään. Kivaa on tehdä Lego-jutuilla.    Asko.

1242219390_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten me syötiin aamupalaa ja lähdettiin pihahommiin. Olikin tosi lämmin ja aurinkoinen päivä! Iltapäivällä me mentiin mummolaan. Mä annoin mummille itse ostamani kukan, se oli ruusu, tietysti. Sitten me jäätiin iskän kanssa sinne äitienpäivälounaalle, äiti lähti tietysti taas töihin.