Viime viikolla päiväkodissa aloitettiin luisteluharjoitukset. Heti ekalla kerralla mä huomasin että se oli tosi kivaa! Niinpä me lähdettiin viikonloppuna Konjakkisaareen ja otettiin mun luistimet mukaan. Ei kovin monella pojalla olekaan näin isoa luistinrataa!

Nyt mä sitten harjoittelen kovasti, onhan mulla vähän sukurasitetta: iskä on pelannut nuorena jääkiekkoa, se oli "liukutaklaava pakki" (en kyllä tiedä mitä sen kuuluu sitten kaukalossa tehdä). Mun serkku Joonas pelaa JYP-junnujoukkueessa maalivahtina.

Hiihtämässä ollaan myös ehditty käydä pari kertaa, nyt kun satoi lunta, päästään taas sitäkin harjoittelemaan. Äiti ei ole kovinkaan hyvä hiihtäjä ja siksi me opetellaan sitä hommaa tuossa tasaisella jäällä mihin iskä vetää meille ladut.

Huisin jännää oli kun valjastettiin koirat Laki ja Lettu potkukelkan eteen ja ne veti meitä! Sellaista tullaan varmasti talven mittaan harrastamaan enemmänkin.