Taas on viikko vierähtänyt monenlaisten puuhien merkeissä. Maanantaina oli jalkapallotreenit ja urheilukilpailut, mutta mua alkoi lähtöviivalla vähän jännittää enkä sitten juossut kilpaa ollenkaan. Mä olisin halunnut myös heittää palloa, mutta se setä joka kirjasi tuloksia ylös alkoi neuvomaan mua ja mä en sitten viitsinyt heittää ollenaan. Ehkä mä menen ensi viikolla uudelleen, katsotaan nyt. Iida juoksi taas hyvin ja heittikin palloa pitkälle.

Keskiviikkona meillä kävi kylässä yksi Esa. Esa on vain vähän mua vanhempi, ja meidän leikit kyllä sopii hyvin yhteen. Esa ja sen äiti toi mulle hienon auton jossa on peräkärry ja kärryssä vielä mönkijä! Sitten me syötiin kääretorttua ja me mahduttiin istumaan molemmat mun tuolille. Toivottavasti Esa tulee pian uudestaan tai sitten me mentäis Esalle kylään!

Tänään me käytiin eläinpuistossa. Siellähän me ollaan käyty viime kesänäkin, nyt jotkut eläimet olivat muuttaneet pois ja joitain uusia oli tullut tilalle. Cindy-poni jolla viime vuonna ratsastin, oli siellä vieläkin, se on jo 25 vuotias. Nytkin mä olisin halunnut ratsastaa mutta en olisi halunnut laittaa kypärää enkä sitten halunnutkaan kun ponin vieressä seisoi ihan vieras setä, joka vielä juttelikin mulle. En mä sitten ratsastanut ollenkaan. Ehkä joku toinen kerta. Äiti otti taas paljon kuvia , niitä voi katsella täällä.