Mico-vauva sai nimen. Tai, onhan hänellä nimi ollut koko ajan, mutta nyt oli oikein juhlat ja pappi kävi pesemässä Micon pään. Me ostettiin kaupasta edellispäivänä Micolle yksi lelu, ja mä olisin heti halunnut antaa sen Micolle. Äiti sanoi että vasta sitten kun on ristiäiset... sitten mä heti annoin sen kun Mico tuli. Mutta eihän se osannut edes avata pakettia! On se vaan aika pieni tuo Mico, ihan vauva vieläkin. Mä annan sille kaikki mun pieneksi jääneet vaatteet, ja lelut joilla en enää jaksa leikkiä. Mico kuitenkin taitaa niistä tykätä.

Tässä kuvassa Mico on Noora-serkun sylissä, Noora on siis sylikummi. Sitten on muut kummi(tukset) ja Crista ja Markus. Oikealla on Marita-pappi.

1414629.jpg

Pappi puhui pitkään ja hartaasti, ja niinhän siinä sitten kävi että mun oli ihan pakko ottaa pikku torkut...

1414627.jpg

Tämä kuva on otettu muutamaa päivää myöhemmin. On se Mico kuitenkin jo kasvanut ja mä osaan hyvin hoitaa vauvaa!

1414620.jpg