Vappuna äiti meni (tietysti) töihin. Me iskän kanssa pestiin Dodge ja mönkkäri, ja lähdettiin jenkkiautojen Vappu Cruisingille. Mönkkäri kulki Dodgen lavalla! Sielä oli paljon hienoja autoja, ja traktoreitakin! Meillä oli kyllä kamera mukana, mutta eihän me muistettu ottaa kuvia. Äiti otti ennen töihinlähtöään nämä kuvat kun oltiin pesemässä noita. Mummi oli tehnyt vappulounasta, niin me saatiin iskän kanssa syötyä mahat täyteen.

1535753.jpg

1535756.jpg


Vapun jälkeen seuraavana viikonloppuna me käytiin tivolissa. Mä kävin heppakarusellissa ja formula-autoradalla, ja iskän kanssa matojunassa. Narun vedoista ja hernepussin heitoista me saatiin yksi rekka-auto ja yksi merihevonen.

Mä oon kovasti opetellut ajamaan polkupyörällä. Äiti ja iskä on luvannut että mä saan paremman pyörän (tuossa nykyisessä ei ole jalkajarruja) heti kun opin polkemaan. No alamäessä osaan kyllä hyvin mutta jos on tasaista ja ylämäkeä en tahdo saada pyörää liikkeelle. Onneksi äiti sitten auttaa!

Parturissakin ollaan käyty iskän kanssa. Me saatiin istua vierekkäisissä tuoleissa ja tädit leikkasi meidän tukkia yhtä aikaa. Äiti ei ollut ollenkaan mukana! Meille leikattiin oikein kesätukat. Vähän kyllä sen jälkeen niskaa paleli, kun ilma ei olekaan mikään lämmin... tässä mun hieno tukka:

1535651.jpg

1535657.jpg


Tänään oli viimein aika iskän ja sen työkavereiden ajaa laivat kaupunkiin satamaan. Iskän laivalla on ensimmäinen tilausristeily jo huomenna. Me oltiin äidin kanssa tietysti vastassa, vaikka äiti on kyllä kipeänä. Sillä on kurkku kipeä ja kuumetta, ja se halusi vaan koko ajan lähteä kotiin. Mulla olisi ollut hammaslääkäri tänään, mutta äiti ei jaksanut lähteä mua viemään sinne ja siirsi vuoron ensi viikolle.

Muuten, Miksukin piipahti betoniautolla satamassa:
1535646.jpg