Niin meidän loma alkoi heti vauhdikkaasti reissulla Särkänniemeen. Me mentiin Tampereelle jo maanantai-iltana hotelliin jotta me sitten heti tiistaiaamuna oltaisiin reippaana porteilla kun huvipuisto aukeaa.  Jo ennen sisäänpääsyä mä suunnittelin mihin kaikkiin laitteisiin mä menisisn. Kuitenkin harmittavasti mä olin mittauksessa juuri alle 120 senttiä pitkä, enkä siksi päässytkään kaikkein hurjimpiin vemputtimiin.

Ihan ensiksi käytiin ajelemassa Volvoautoilla, sitten mentiin Viikinkilaivaan. Sen kyyti kyllä alkoi pelottaa, mä olisin halunnut pois sieltä! Mutta iskä piti mua kiinni ja siinä huomasin ettei tuossa mitään pelottavaa ollutkaan. Mutta Tukkijoessa oli hauskaa vaikka kastuttiin ihan läpimäräksi! Kummitusjunassa mua ei pelottanut enää yhtään.

Iskä kävi sellaisessa Tyrskylaitteessa, jossa se luuli että koko härveli lentää järveen. Mutta ei se lentänyt. Kuvasta näkee että iskää kyllä pelottaa! Mua ei pelottanut noissa lentokoneissa vaikka ne kävi aika korkealla nekin.

 

Äidin kanssa käytiin pyöräilemässä Taikapyörillä. Mitä kovempaa poljettiin sitä korkeammalle pyörät nousi. Äitiä pelottaa korkeat paikat joten kyllä se vähän joutui siellä kiljumaan.

Välillä käytiin katsomassa eläimiä ja mä harjoittelin Kahjoja Ninjoja. Sitten ostettiin pelivihko jolla sai pelailla delfiinikisaa, pallonheittoa ja narunvetoa.

 

Ehkä hauskinta kaikesta oli delfiinit. Mä olen ennenkin nähnyt ne mutta nyt kun päästiin ihan eturiviin (ja kastuttiin taas) mä oikein näin miten ihania ja taitavia ne on. Ajattelin että isona mäkin saattaisin alkaa delfiinin kouluttajaksi. Niitähän koulutetaan ihan samalla tavalla kuin koiria.

Muistoksi mä sain oman delfiinin ja mä annoin sille nimeksi Delfi. Sille ostettiin myös pallo ja nyt mä opetan sille kaikenlaisia temppuja ja se saa nukkua mun kanssa.