Minä olen kova pelaamaan kaiken laista. Pelaan korttia (muuten, iskä joutuu menemään katsastuskonttorille hommaamaan rekkakortin, ja mulla on niitä monta!) ja noppaa ja rulettia. Pallopelit on mukavia, viimeksi sählytreeneissä siellä oli vähän mua isompia poikia joidenka kanssa aloin pelata. Ne vaan taisi olla hallilla ilman lupaa koska ne lähti ihan yllättäen pois. Kesällä pelataan jalkapalloa ja korista, tässä yks ilta mä jo vähän heittelin tuollaista rantapalloa. Sitten äiti tuli ja sanoi että "onko ollut puhetta että sisällä ei heitellä isoa palloa?". Minä tietysti vastasin että ei oo ollu puhetta, ja että iskä se vaan heittelee... mä en kyllä tiedä uskoiko äiti sitä.

464662.jpg

Tänään me käytiin kaupoilla, ja mulle ostettiin purkillinen pissikiviä. Niilläkin kuulemma pelataan sitten kesällä ulkona, ja suurin osa niistä laitettiin jemmaan kesää varten, mutta muutamia sain heti käyttöön. Nimittäin mulla on tuollainen Fortuna-peli, jota ei olla voitu pelata kun siitä on kuulat hukassa. Pissikivillä me sitten sitä pelattiin. Mä olin heti alusta asti siinä hurjan taitava, äiti ja iskä pyöritteli päätään kun mä tempasin kuudella kuulalla jotain montasataa pistettä. Ne sai ehkä sata.

464664.jpg