Viimeinkin oli se aamu, kun joulukalenterista avattiin vihoviimeinen luukku. Siinä oli numero 24. Siitä tiesin että tänään tulisi joulupukki!

Minusta oli ihan turhaa että me syötiin aamupalaa, koristeltiin kuusta (vaikka se oli kyllä kivaa) ja sitten käytiin vielä hautuumaalla sytyttelemässä kynttilöitä. Se on vaan sellainen tapa. Onneksi ehdittiin mummolaan kuitenkin ennen kuin joulupukki tuli.

Ihan ensiksi joulupukki kertoi, että ei tuonutkaan mulle kallista venettä. Voi mikä pettymys! Mutta, tottahan se pukki turisi, eihän sillä veneellä olisi nyt voinut edes ajella kun järvi alkaa jäätyä. Sen sijaan mä sain sekä ulkona ajettavan kauko-ohjattavan monsteriauton, että sisällä kulkevan drifterin!

Kun lahjat oli avattu, me mentiin syömään takkahuoneeseen. Mun piti esitellä siellä papalle pukin tuomia crocsikoristeita. Välillä me leikittiin Micon kanssa. Mico on kasvannut jo niin isoksi että haluaa jo leikkiä mun kanssa. Mä annoin sille mun vanhat Duplo-Legot ja yritin sitten opettaa Micoa rakentelemaan niillä. Mutta Mico vaan rikkoi mun rakennelmat..

Illalla kun me mentiin kotiin, huomattiin että joulupukki oli jättänyt sinnekin paketteja. Mä sain sähköhammasharjan! Sellaista olen toivonutkin, kyllä nyt hampaiden pesu sujuu nopsaan. Sitten sain myös oranssit uimalasit sekä sinisen uimalakin, äiti kertoi että mä saan aloittaa uimakoulun parin viikon päästä. Jännittävää!

Tässä kuvia päivästämme:

2172056.jpg

2172057.jpg

2172059.jpg

2172058.jpg