Me oltiin äidin kanssa yksi viikko lomalla. Tosi paljon ehdittiinkin tehdä kaikkea. Noukassa oli veneiden joukkonostelu, siis oikeastihan ne lasketaan alas veteen keväisin mutta koska siellä on nosturi niin sitä sanotaan nostoksi. Veneitä oli tosi paljon ja vielä niitä jäi rannalle ruikuttamaankin.

Mä leikin enimmäkseen Anon kanssa. Ano ja sen pikkuveli oli lähdössä Konjakkisaareen mutta ennen sitä me saatiin leikkiä Urtissa ja Wiimassa. Ano on mun tosi hyvä kaveri vaikka se onkin aika villi. Anolla on hurjan iso koira, se oli vähän höppänä kun se töni multa hatun pois päästä.

1242767886_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1242767899_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mun serkku Jessicahan sai pikkuveljen tässä vähän aikaa sitten. Nyt vauvalle sitten annettiin nimi. Mä en tiennytkään että nimi annetaan kaatamalla vettä vauvan päähän! Äiti sanoi että mullekin on tehty niin mutta mä en kyllä usko, kyllähän mä nyt sellaisen muistaisin!

Pojan nimeksi tuli Rasmus, mutta toista nimeä mä en oikein muistanutkaan. Olikohan se Lurppa. No, äiti soitti mummille ja kysyi, ja mummi kertoi että nimeksi tuli Anttu Rasmus.

Eilen mun jalkapallokoulu alkoi. Me harjoiteltiin syöttämistä ja maalintekoa, ja mä olin välillä maalissakin. Tiukempien harjoitusten lomassa leikittiin hippaa ja polttopalloa. Lopuksi me saatiin ihan pelata, se olikin hurjan hauskaa! Ensiksi meidät jaettiin kahtia mutta loppujen lopuksi me taidettiin kaikki potkia siihen vastapuolen maaliin... Pääasiahan on se että tulee paljon maaleja. Mäkin tein yhden maalin mutta sitä ei hyväksytty, koska mä kävin potkaisemassa pallon kokonaan toisen peliporukan maaliin. No meidän kenttää ei ollut kunnolla rajattu, ja kuljettaessa harhauduin vähän kauas kun toiset pojat yritti ottaa multa palloa... Ensi kerralla äiti lupasi ottaa valokuvia!