Jokavuotinen Vaajakosken Pelikaanien laskiaisrieha oli taas. Tällä kertaa me oltiin siellä äidin kanssa kahdestaan ja koska me mentiin vähän myöhässä, siellä ei ollut ruuhkaa vaan hyvin mahtui kulkemaan.

Ihan ekaksi me ostettiin arpoja ja käytiin onkimassa. Voittoina saatiin yksi pääkallokynä ja salama McQueen-kumi, Pelikaanit-rintamerkki, kynttilöitä ja jääraappa. Seuraavaksi maisteltiin laskiaispullia ja jututettiin Pandaa.

Mä kävin ajamassa moottorikelkalla. Iskän kaveri Pastinen lainasi mulle kypärää, ja sitten mä lähdin huristamaan. Kelkka oli sellainen lasten kelkka mutta kulki se aika kovaa.... liian kovaa sillä ekan suoran jälkeen yksi toinen setä tuli mun kyytiin istumaan etten hurjastele.

Sitten menin laskemaan mäkeä ja sillä aikaa äiti kävi teroituttamassa mun luistimet. Tämänkertaisen laskiaisenjuhlinnan jälkeen oli ihan pakko kyllä ottaa päikkärit.