1175143.jpg

Viime yönä juhlittiin uutta vuotta. Mulla on ollut jo jonkin aikaa melkomoinen nuha ja tänään äiti lupasi että saan katsoa koko päivän telkkaria.

Eilen siis läheteltiin raketteja ja valettiin tinaa. Tinasta sitten tutkittiin mitä uusi vuosi tuo tullessaan. Mä sain tällaiset tinat:

1175156.jpg

Rakettihommissa mä sain olla aluksi iskän apuna, mutta sitten kun niitä paukuteltiin, mun piti olla äidin kanssa sivummalla:

1175162.jpg 1175161.jpg


Cristan vauva Mico tuli ekaa kertaa näytille! Mico on tosi pieni, ja niin hyvän näköinen. Sillä on ihan pienet sormet ja varpaat. Micosta tulee mulle kyllä hyvä kaveri, ja kun mun flunssa menee ohitse, mä saan alkaa hoitaa sitä! Lupasin että pesen kakkapyllyn, vaikka en kyllä ymmärrä miksi... onhan sillä vaippa?

1175157.jpg

Sitten me vaan jutusteltiin ja syötiin nakkeja. Tässä vielä yksi kuva musta ja papasta:

1175160.jpg