1414615.jpg
Meillä vietettiin perinteistä pääsiäistä. Noukassa oli lauantaina pääsiäisvalakiat ja siellä oli paljon ihmisiä ja lapsiakin joiden kanssa mä leikin ja juoksin. Jessica kävi taas mua komentelemaan mutta onneksi se lähtee aina aikaisin nukkumaan ja sitten mä saan leikkiä toisten poikien kanssa. Noita-akka oli jakamassa suklaamunia ja mummikin oli ostanut meille yllätysmunia joiden sisällä oli Ihaa ja Nalle Puh. Mä olin kyllä vähän sitä mieltä että en enää muuta syökään kuin suklaata, mä en halua!

Muina päivinä sitten pelailtiin sukulaisten kanssa. Kun mä osaan jo numerot, sain pelata äidin apuna Triominosta, siinä laitetaan samoja numeroita vierekkäin. Väiskin ja papan kanssa pelattiin biljardia. Lauantai-iltana laulettiin karaokea myöhään yöhön... kylläpä sitten aamulla nukutti pitkään!

Sunnuntaina käytiin keilaamassa. Muut kävi jo perjantaina harjoittelemassa ja nyt ne uskalsi ottaa minutkin mukaan. Pelkäsivät varmaan että voitan kaikki. Keilaaminen oli hurjan kivaa, ainoa ikävä asia oli että omaa vuoroa piti aina odottaa hurjan kauan. Aina kun mä olin tehnyt kaadon, kysyin milloin on mun vuoro, ja aina sekä äiti että iskä heittivät ensin. Pöh.
1414612.jpg