Syksyllä on taas paljon uusia juttuja. Jalkapallotreenien kesäkausi loppui ja niistä alkoi tauko, mutta nyt taas treenataan yhden koulun liikuntahallissa. Meillä oli kesäkauden päättäjäiset ja me kaikki saatiin mitalit kaulaan. Tässä me ollaan niitä vastaanottamassa koko joukkue, valmentaja juuri laittaa mulle mitalia kaulaan tuossa keskellä:

Tennistreenit alkoivat taas. Nyt mä olen päässyt seuraavalle luokalle enkä enää pelaa taaperoissa. Meillä on treenit kerran viikossa ja me harjoitellaan lyöntejä liikkeestä, pelataan pareittain ja opetellaan syöttöjä. Tietysti välillä leikitään banaanihippaa tai polttopalloa. Meidän uusi valmentaja Jouni on aika hyvä tyyppi, treenien lopuksi aina heitetään vitskat. Treenikavereista Aarni on sellainen jonka kanssa me riehutaan ainakin ennen treenien alkua.

Uimakoulua käyn nyt tässä Vaajakoskella. Me ollaan opeteltu jo selkäuintia ja vesipalloa sekä pitkiä liukuja veden alla. Mä en enää tarvitse ollenkaan kellukkeita, ainakaan jos allas on niin matala että jalat ylettää pohjaan.

Ensi viikolla sitten alkaa jääkiekkoharkat. Me käytiin Sportti-Divarista ostamassa mulle polvisuojat ja sellainen kypärä missä on ristikko. Se on kyllä aika painava. Vanhaa kypärääni saan kuulemma käyttää vielä päiväkodin luistelutunneilla. Polvisuojat on hienot, mutta ne sitten peitetään sukilla ettei ne naarmuunnu.