Kävimme äidin kanssa Kotkassa. Melkein koko päivä istuttiin autossa ja olihan se aika puuduttavaa... Söin eväitä ja join mehua ja maitoa, nukuinkin välillä.
Perillä kävimme parissa toimistossa, ja kaupungin keskustassa olisi ollut kiva juoksennella autojen kanssa kilpaa. Jostain syystä äiti ja Tuula-täti piti mua käsistä kiinni etten päässytkään tielle?!?

Sitten kävimme Hessburgerissa hakemassa mulle hampurilainen. Siellä oli paljon lapsia ja mä olisin halunnut mennä yhden tytön kanssa pallomereen, mutta äiti sanoi että meillä on kiire.
Pöh! Saksalan talossa sitten vasta syötiin. Siellä oli myös Micke-setä, joka puhuu ihan kummallista kieltä ja mua aina vähän jännittää se.. Me ei kuulemma mennä tuohon taloon enää. Harmi, siellä olis niin kiva leikkimökki - tosin onhan mulla omakin.

Kotimatkalla pysähdyimme yhdellä huoltoasemalla, ja minä löysin sieltä uuden rekka-auton. Matkalla muuten nähtiin ainakin monta rekkaa, ja asfalttikoneita!

.