Viikonloppu taas takana ja kauheasti ollaan touhuttu. Lauantaina äiti ja iskä sanoivat että lähdetään kauppaan, ja niinhän me mentiinkin, mutta pysähdyttiinkin matkalla AUTOkauppaan! Me käytiin koeajamassa paria autoa ja sitten katseltiin siellä sisällä erilaisia autoja. Ne oli kyllä hienoja, mutta aina kun minä menin johonkin autoon istumaan, äiti otti avaimet pois!? Olisin minä kyllä itsekin tahtonut ajaa. Lopulta siinä kävi niin, että me kävimme siellä oikeassa kaupassa ja sitten takaisintullessa haimme autokaupasta toisen auton mukaan. Se on ihan samanlainen kun äidin auto, ja se meinaa viedä tänään vanhan auton sinne kauppaan. Luuleekohan se ettei myyjäsetä huomaa että auto on vaihtunut?

Sunnuntaina kävimme koiranäyttelyssä. Mä tapasin siellä Iidan, mun jalkapallotreenikaverin. Vähän ujostutti kun ei olla vähään aikaan nähty... se on kyllä kiva likka! Kummitäti Johanna oli siellä Ruffe-koiran kanssa, ja nahkakehän laidalla oli paljon tuttuja. Kummitäti antoi mulle synttärilahjankin (vähän myöhässä), sellaisen hienon monsteriautopaidan ja college-puvun!

Tässä vielä kuva kun me iskän kanssa leikitään mun autoilla. Mulla onkin niitä aika paljon: on Dodgeja, Bugatti, kaksi Hummeria, kolme rekkaa, Corvette ja paljon muita.
267707.jpg