Tänä viikonloppuna alkoi kesä! Ei tarvitse enää takkia ja ulkona on koko ajan valoisaa. Me oltiin äidin kanssa järkkäämässä koirakisoja, ja siellä puuhaa riitti. Minä sain paljon uusia kavereita, tässä kuvassa olen Siirin kanssa:
634594.jpg

Siiri on kiva tyttö ja kyllähän me ollaan ennenkin treffattu. Koska Siiri sanoo mua Aspoksi, mä sanon Siiriä Siiri-Hiireksi.
Sitten ihan uusi tuttavuus oli tämä PieniPentu-koira. Se tykkäsi leikkiä minun kansa dumpilla ja me käytiin yhdessä kävelylläkin.

634598.jpg

Lauantai-iltana me mentiin savusaunaan. Se on tuolla savusaunanpellolla sellainen mustunut (se on kai yritetty joskus polttaa?) mökkerö, missä ollaan ihan niinkuin oikeassakin saunassa. Siellä ei ole suihkua ja siksi täytyy peseytyä vadeissa ja kaataa vettä napolla niskaan. Lämmin siellä kuitenkin on ja välillä piti käydä järvessä vilvoittelemassa. Äiti ja iskä ei kyllä uskaltautuneet uimaan kun vesi kuulemma oli vielä liian kylmää, mutta mä kävin kahlailemassa Hessun kanssa.

634600.jpg

634602.jpg