680843.jpg

Pitkä aika onkin vierähtänyt siitä kun tänne viimeksi ehdittiin kirjoittelemaan. Onkin tapahtunut kaikenlaista. Ihmeellisin asia oli se, että meidän Lettu sai pennun. Se on ihan pieni ja ovelan tuntuinen, sen karva on ihan pehmeää. Minä en saa sitä vielä yksin hoitaa, Lettu hoitaa ja äiti auttaa. Mutta kunhan pentu alkaa kävellä ja sille tulee silmät, se alkaa leikkiä minun kanssa.

680844.jpg

Ennen kuin pentu syntyi, me käytiin äidin kanssa iskän laivan kyydissä. Minä tykkäsin ajaa iskän kanssa, mutta välillä oli pakko olla äidin mieliksi kannella, no olihan siellä tilaa riehua ja juosta. Äiti sanoi ettei enää koskaan lähde mun kanssa risteilylle, miksiköhän?

680845.jpg

680847.jpg

Iskä sai viimeinkin sen rekkakortin. Se kävi ajelemassa jonkun insinöörin kanssa ympäri kaupunkia ja takaisin tullessa se setä lupasi että iskä saa kortin. Iskä oli hurjan iloinen!
Nyt on juhannus. Noukassa oli taas kokko (mistä tuo ylimmäinen kuvakin on) ja siellä oli paljon väkeä. Mummilla oli kova kiire töissä eikä pappakaan ehtinyt minun kanssa touhuta. No, onneksi siellä oli paljon lapsia ja minä leikin ja juoksin muiden mukana. Tässä on mun serkku Jessica, sen kanssa joutuu aina väittelemään kun se on aika itsepäinen, mutta on se silti aika kiva tyttö.

680848.jpg