Meidän pariviikkoinen loma sitten oli ja meni. Viimeiset lomapäivät olivat kuitenkin tori hauskoja! Torstaina mun pikkuserkku Tomi ja sen sisko Jenni tuli mummolaan yöpymään. Tomin kanssa me sitten leikittiin ihan urakalla. Meillä on aika samanlainen ajatusmaailma - sukua kun ollaan - eikä Tomin kanssa tarvitse riidellä ollenkaan vaan se haluaa leikkiä aina samaa kuin minäkin!

1723512.jpg

1723513.jpg

Perjantaina me lähdettiin äidin ja iskän kanssa käymään Nokka-Kiven puistossa. Kävin kaikenlaisissa vemputtimissa, joissain yksin, joissain iskän kanssa. Äiti ei oikein uskaltanut tulla mihinkään, se kun pelkää korkeita paikkoja. Pilvenpyörässä mua ja iskääkin vähän pelotti kun se meni niin lujaa.

1723517.jpg

1723519.jpg

Törmäilyautoilla äitikin tuli ajamaan, mutta mä menin silti iskän kanssa samaan autoon kun ei mun jalat yletä kaasulle. Siellä oli sellainen piukkuautorata, millä mä ajoin parikin kertaa ihan yksin! Video

Sen jälkeen me käytiin syömässä ja sitten ostamassa pari lelua. Iskälle ostettiin tällainen lelu, jolla se saa pilkottua saunapuita.

1723528.jpg

Mulle ostettiin uusi iso kuorma-auto, se on Mersu ja siinä on teliakselikin. Kyllä sillä kelpaa huruutella!

Mutta loma on tosiaan nyt loppu. Tänään menen uuteen päiväkotiin kun meidän oma päiväkoti on remontissa. Me käytiin siellä katsomassa paikkoja, ainakin siellä on paljon kuorma-autoja joita sitten varmasti riittää kaikille lapsille! Kiva!