Tänään me käytiin äidin kanssa jäällä ulkoiluttamassa koiria. Matkaan lähdettiin potkukelkalla, minä istuin kyydissä ja äiskä potkutteli. Tämähän on ihan mukavaa mutta vähän pitkäveteistä, äiti kun ei jaksa potkutella kovin lujaa.
Sitten minä hoksasin että voinhan itsekin ajaa potkurilla! Käskin äitin sivumpaan ja lähdin työntelemään. Työntökahva on aika korkealla mutta kyllä tämä näin oli selvästikin sujuvampaa kuin alkumatkasta...

436777.jpg

Tänään oli tosi lämmin sää ja ilokseni huomasin että jäällä oli vettä! Siinä loiskutellessa kyllä uudet kengät ja housut kastuivat ihan läpi, ja äiti luuli jo että minulla oli tullut pissi housuun. No ei sentään, märkänä oli vain alalahkeet.

436779.jpg

Illalla kävimme Vaajakosken ABC:llä syömässä, siellä on hyvä leikkipaikka ja jälleen kerran siellä oli mukavia tyttöjä mun kanssa leikkimässä. Ja kyllä mä sitten ruokaakin vähän söin.

Iskä on saanut jalkaan uuden kipsin, se on sellainen että iskä saa sen pois jalasta jotta pääsee saunaan. Tänään sitten saunottiinkin oikein urakalla, iskä pesi sitä jalkaa moneen kertaan kun se on ollut niin kauan kipsissä piilossa! Muuten iskä kyllä vielä tarvitsee keppejä kävelemiseen.