Vapunpäivänä äiti oli taas töissä. No, me käytiin iskän kanssa ensin tekemässä hommia, sitten mummolassa vappulounaalla, ja sitten me lähdettiin jenkkiautojen vappu-cruisingille. Kyllä meidän Dodgea moni ihasteli, me oikein polleina ajeltiin sillä. Mun vappuilmapallo oli mukana, ja yks kaks se lensi ikkunasta ulos! Onneksi eräs kiltti setä sai sen kiinni, ja kun iskä pysäytti auton, mä sain pallon takaisin.

Lauantaina äidilläkin oli vapaapäivä ja aamulla me mentiin talkoilemaan ja kunnostamaan pelastusaluksia Urttia ja Wiimaa. Mä maalasin Wiiman pohjaa sinisellä maalilla, ja ihan pikkuisen maalia roiskui mun hanskoille ja paidan helmaan. Krisse-busterikin sai pientä fiksausta ja tietenkin mä olin kyydissä kun se laskettiin takaisin järveen, eli kevään toinen veneilykeikka jo! Wiima ja Urtti lasketaan ehkä huomenna tai joskus.

Illalla me lähdettiin koko perhe tivoliin. Oli tosi lämmin ilma ja tivolissa oli hirveästi porukkaa, joihinkin laitteisiin piti ihan jonottaa. Mutta hauskaa silti oli, mä ehdin käydä vaikka missä! Nyt kun mä olen jo näin iso, saan mennä aikuistenkin laitteisiin ainakin aikuisten kanssa. Kävinkin siinä isossa vuoristoradassa iskän kanssa, eka kierroksella vähän kyllä jännitti mutta sitten enää ei, vaan nauratti. Se meni hurjan kovaa vauhtia! Iskää vähän näytti pelottavan musiikkiautoissa, ja äitiä jännitti maailmanpyörässä.

1241294761_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tällä moottoripyörällä mä olen ajanut ennenkin, vertaa kuvaa: 1241294772_img-d41d8cd98f00b204e9800998e