Onpas taas pitkä aika vierähtänyt siitä kun viimeksi kirjoiteltiin tänne! Muistellaanpa mitä on tapahtunut...

Ensin oli Pääsiäinen, ja tietysti sukulaisia kokoontui Noukanniemeen. Nämä on ihan tosi hauskoja juhlia kun pikkuserkut tulevat: me pelataan ja lauletaan karaokea ja tanssitaan. Lauantaina oli myös kokko. Äiti oli lauantain töissä, ja minä olin juuri pääsemässä oikein bilettämisen makuun kun äiti yllättäen tulikin! Me oltiin laulamassa karaokea takkahuoneessa, minä sitten käskin äidin pois ja laitoin oven kiinni kun olin työntänyt hänet ulos.

Sunnuntaina enimmäkseen pelailtiin:
521234.jpg

521236.jpg

Maanantaina ja tiistaina sitten sain tuta hurjaa menoa: mulla oli kaamee flunssa. Tätä se vissiin on kun aikuiset joskus juhlien jälkeen valittelee huonoa oloa?

keskiviikoksi flunssa oli kuitenkin mennyt pois, ja me lähdettiin käymään Kirkkonummella. Siellä meidän Lettu-koira tapasi poikaystävänsä! Niille voi kuulemma tulla pentuja, joita minä sitten saan äidin kanssa hoitaa. Letun poikaystävä Seamus on samannäköinen kun meidän vanha Antti oli.

521237.jpg

Lauantaina käytiin sitten Miksun ja Pietisen synttäreillä. Ne täytti yhteensä 80 vuotta, eikös ole vanhoja! Harmi kun sieltä ei tullut otettua kuvia, Pietisen mökki on kiva paikka. Siellä on mönkijä, ja koko piha on yhtä hiekkalaatikkoa. Sitten siellä on ulkohuussi! Se on vähän niinkuin vessa, mutta kakka tippuu tosi syvälle eikä siellä ole vettä. Oli aika jännä kokemus. Itse osasin kuitenkin laittaa kannen kiinni siihen pönttöä korvaavaan aukkoon.

Sunnuntaina ajeltiin iskän kanssa rekalla. Iskä harjoittelee sitä rekkakorttia varten ja minä sain olla kyydissä. Pietisen rekka oli meillä yötä. Se on aika iso ja se pitää kovaa ääntä. Siitäkään ei nyt tullut otettua kuvaa, ehkä ensi viikonloppuna?